У кожної людини є своя мрія і свій шлях, шлях, який вона вибирає і йде по ньому до своєї заповітної мети.
Я з дитинства мріяла бути схожою на свою першу вчительку - Шельдяєву Тамару Григорівну, яка була і залишається для мене прикладом для наслідування, еталоном освіченості, інтелігентності та вихованості.

Закінчивши школу з медаллю, я поступила у ДДУ на філологічний факультет. Ще студенткою, я бувала в школах, роблячи перші кроки як майбутній учитель. Часто мені доводилося проводити уроки і позакласні заходи саме в початковій школі. Побачивши допитливі очі діточок, які дивляться на тебе з надією, вірою та любов’ю, наприкінці навчання я чітко вирішила пов'язати свою педагогічну діяльність з дітками початкової школи. Розуміючи, що навчання дітей в початковій школі потребує великої відповідальністі, терпіння і самовіддачі, я дуже хвилювалася, але мрія прошепотіла: «Спробуй!». Я ризикнула і не помилилася. Та ось вже 20 років я працюю вчителем початкових класів.



Тема, над якою я працюю «Розвиток пізнавальних здібностей дітей молодшого шкільного віку – шлях до успіху» - є однією із ключових та важливих тем у вихованні особистості дитини. 

Школа в перекладі з латинської мови означає - сходи, які створені для сходження особистості кожної дитини, і я як учитель повинна допомогти своїм учням зробити перші кроки по них. Не випадково моє педагогічне кредо так і звучить: Учитель - це той, хто здатний спуститися з висоти своїх знань до незнання учня і разом з ним здійснити сходження.

Безперервна самоосвіта і самовдосконалення - невід'ємна частина моєї діяльності. Навчаючи, вчуся сама. Мій девіз звучить однаково з девізом моїх учнів: Не говори «Не вмію!», А говори «Навчуся!» І я вчуся: приймала активну участь у дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня «Виховання гармонійної особистості на основі педагогічних технологій вільного розвитку дитини», відвідую тренінги, семінари, конференції, беру участь в інтернет - конкурсах, публікую свої матеріали в фахових журналах, інтернет - ресурсах.

Підтвердити свою педагогічну майстерність я вирішила і на конкурсі «Учитель року», де зайняла II місце.


Для мене важливо, щоб на уроці кожна дитина переживала радість відкриття, щоб у неї формувалася віра в свої сили. Тому кожен успіх учня, я роблю надбанням всього класу, підтримую ініціативу і починання своїх пташенят, тим самим намагаюся створити ситуацію успіху на уроці і прокласти місток до порозуміння.

Свої уроки я моделюю в рамках сучасних освітніх технологій, а саме: гармонійного поєднання традиційного викладання з методикою вальдорфської педагогіки, ігрових технологій , ІКТ-технологій, технології рівневої диференціації та арт-технологій.
      
  Розвиток логічного і креативного мислення, формування пізнавального інтересу і вміння вчитися вдало реалізуються мною на нетрадиційних формах проведення уроків: уроки - подорожі, інтегровані уроки, уроки - змагання та інші.

За свою педагогічну діяльність, маю грамоти управління науки і освіти Дніпропетровської міської ради, грамоти відділу освіти, подяки адміністрації школи. Класи, в яких працювала, неодноразово ставали переможцями в конкурсі «Кращий клас року».

Час неможливо зупинити,
Життя летить так стрімко, беззупинно,
Але дорожче нагород та премій,
Любов, яку дарують мені діти.  

         Так, дійсно, шлях учителя тернистий, але результати моєї роботи в успіхах та перемогах моїх учнів, і це підштовхує мене до постійного самовдосконалення і саморозвитку, це робить мене сильніше і доводить, що я для себе вибрала вірний шлях - шлях учителя. Мої вихованці з малюків - першокласників, боязких і сором'язливих, галасливих і неорганізованих, стають впевненими в собі особистостями. Так нехай же ті маленькі зірочки, які мені вдається запалювати в своїх учнях, сяють яскравими зірками на небосхилі і прославляють рідну Україну.

А я з гордістю можу сказати:  Школа – моє життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар